مقالات

گران ترین ساعت های مچی مردانه دنیا

برای معرفی بهترین و گران ترین ساعت های مچی مردانه دنیا، لیست زیر شامل پنج ساعت با قیمت بسیار پایین را به شما معرفی می‌کنیم:

1. Patek Philippe 6102P – این ساعت، یکی از گران ترین ساعت های دنیاست که ارزش آن به بیش از ۳۴ میلیون دلار می‌رسد. این ساعت به طور انحصاری توسط Patek Philippe تولید شده و با ۱۸ قطعه الماس بر روی نقشه آن، ظاهری متفاوت را دارد.

2. Graff Diamonds Hallucination – این ساعت نیز یکی از گران ترین ساعت های مردانه دنیاست و با قیمت بیش از ۵۵ میلیون دلار، یکی از گران ترین ساعت های جهان به شمار می رود. این ساعت از طریق ۱۱۰ قطعه آنیکوت سنگین، به طور حرفه ای ساخته شده است و  زیبایی ساختاری خود را به رخ می‌کشد.

3. Jaeger-LeCoultre Hybris Mechanica Grande Sonnerie – با قیمت ۲۶.۰۰۰.۰۰۰ دلار، این ساعت معروف از نظر فناوری پیشرفته و بافت سنتی است. این ساعت با دوازده ویژگی مختلف به بازار معرفی شده است.

4. Rolex GMT- Master II – این ساعت، با توجه به برند پرطرفدار رولکس، با قیمت بیش از ۵۰.۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد.جی ام تی مستر مردانه با بند جوبیلی، این ساعت مچی طرح جدیدی است که در دسته اشرافی عرضه می شود، ساعت ROLEX GMT-Master II-S دارای موتور اتوماتیک با قابلیت نمایش ساعت جهانی (GMT) همچنین تاریخ است، کیفیت کلی این ساعت لوکس بسیار بالا است، بدنه از جنس استیل و شیشه آن ضد خش است.

5. Hublot Big Bang – با قیمت بیش از ۲۶۰۰۰۰ دلار، این ساعت زیبا، بهترین طراحی و فناوری را با هم ترکیب کرده است. با قطعات الماس، این ساعت تضمینی برای یک ساعت لوکس و در عین حال پرکاربرد است.

 

این پنج ساعت، تنها چند نمونه از گران ترین ساعت های مچی مردانه جهان هستند که می توان به آنها اشاره کرد. قیمت این ساعت ها، تابعی از برند، فن آوری و استفاده از الماس ها و سنگ های قیمتی دیگر برای طراحی آنهاست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *