مقالات

بهترین برندهای ساعت مچی مردانه

چرا سال‌هاست ساعت مچی از ملزومات مهم است که باید هر فردی بدون شک آن را به همراه خود داشته باشد؟

ساعت یکی از کهن‌ترین اختراعات انسان است و علاوه بر داشتن زمان در هر لحظه از ابزارهای شیک پوشی و لوکس به حساب می‌آید. این روزهای بسیاری از بیزینس من‌ها، هنرمندان، سیاستمداران و … ساعت را از مهم‌ترین وسایل شیک پوشی خود می‌دانند.

انواع ساعت مچی

  1. ساعت مچی مردانه آنالوگ
  2. ساعت مچی مردانه دیجیتال
  3. ساعت مچی مردانه هوشمند

بهترین ساعت های مچی مردانه

بعد از دسته بندی ساعت‌ها توضیح کوتاهی در خصوص هر دسته می‌دهیم ساعت‌های آنالوگ از جمله با کیفیت‌ترین و لوکس‌ترین و البته گران‌ترین ساعت و معرفی می‌‌شوند که بهترین موتورها را برای نشان ‌دادن زمان در آن‌ها به کار می ‌برند. ساعت‌های هوشمند و دیجیتال که امروزه هم بصورت اسپورت و هم بصورت نیمه رسمی در بازار معرفی می‌شوند که در دسته ساعت‌ های جدید قرار دارند، شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ، هوآوی و… اوج طراحی و تکنولوژی خود را به نمایش خواهند گذاشت و از امکانات بی‌ نظیری هم برخوردار هستند.

ساعت مچی مردانه کاسیو 

ساعت مچی کاسیو از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای ساعت مچی که به‌ عنوان ساعتی دیجیتال آن را معرفی می‌ کنند، کاسیو است ساعت‌های مچی کاسیو از لحاظ نوآوری بسیار هوشمند است.

تاریخچۀ کاسیو: شرکت کاسیو در سال 1946 توسط مهندسی ژاپنیکاشیو تادائو (Tadao Kashio) بنیان ‌گذاری شده است که از افتخارات زیادی برخوردار است. برند کاسیو را در واقع می‌توان جزو اولین کمپانی‌‌های ساعت‌‌های کوارتز که به‌ صورت آنالوگ و دیجیتال ارائه ‌می‌شوند در نظر گرفت. کاسیو در سال 1974 نخستین ساعت مچی دیجیتال خود را ؛ با صفحه نمایش تاریخ، سال و روز به بازار عرضه کرد.

بهترین برندهای ساعت مچی مردانه

اولین ساعت طراحی شده در کاسیو

معمولاً اولین تجربه کوهنوردی، با مشکلاتی در برنامه غذایی همراه می شود. اکثر کوهنوردان در اولین برنامه هایکینگ، مقدار زیادی سالاد ماکارونی، سیب زمینی آبپز، تعداد زیادی نان و کره بادام زمینی بر می دارند.  به این ترتیب وزن کوله بالا می رود و حمل آن واقعاً مشکل می شود.

خوشبختانه، کوهنوردان به تدریج تجربیات زیادی از اشتباهاتشان به دست می آورند و مواد غذایی را کاهش می دهند. در ادامه اشتباهات رایج کوهنوردان در مورد مواد غذایی را می خوانید.

ساعت مچی مردانه پولو

پلو یکی از برندهای معروفی است که به ساخت و طراحی ساعت‌‌های مچی مردانه بسیار زیبایی پرداخته ‌است. این برند محبوب علاوه ‌بر تولید ساعت مچی به تولید پوشاک، عینک، ادکلن، زیورآلات و … هم در طول فعالیت خود پرداخته که هر کدام در نوع خود زیبایی منحصر به فردی را دارند.

 در واقع ساعت های مچی که شرکت  پولو طراحی می‌کنند از موتورهای اتوماتیکی برخوردار هستند که تا 38 ساعت می‌توانند انرژی را درون خود ذخیره کنند و بیشتر آن‌ها ضد آب هستند. لازم به ذکر است که بگوییم صفحه نمایش این نوع از ساعت‌ها را از یاقوت کبود می‌سازند تا باعث بازتاب نور آفتاب نشود.

ساعت های پولو در 3 خط تولید متفاوت تولید می‌شود: پولو سانتا باربارا، پولو بورلی هیلز، پولو ایکس چنج.

برند پولو سانتا باربارا برای اولین بار در سال 1911 در کوه های سانتا ینز ، کالیفرنیا تاسیس شد. پولو سانتا باربارا یک کلوب ورزشی می باشد که در زمینه اسب سواری ، چوگان ، تنیس و… فعالیت دارد. کلوپ پولو سانتا باربارا امروزه بسیار گسترش یافته است و اکثر مسابقات آمریکا در این باشگاه برگزار می شود.

اولین ساعت برند پولو در سال 1970 تولید شد. ساعت مچی های پولو در سال 1989 به دلیل طراحی منحصر به فرد به برترین تولیدکننده ساعت در آمریکا تبدیل شد. ساعت مچی های پولو رشد قابل توجهی نیز در جهان داشته که با تولید ساعت های باکیفیت ، متنوع و امروزی تبدیل به یک برند محبوب شده است.

برند پولو بورلی هیلز در سال 1982 به وجود آمد و فعالیت خود را در مد و طراحی لباس آغاز کرد. این برند محصولات متنوعی نظیر کفش ، عینک آفتابی ، کمربند ، ساعت و… تولید می کند. در حال حاضر پولو از جمله برند های پیشرو در صنعت مد و فشن آمریکا به شمار می رود که محصولاتش به بیش از 70 کشور دنیا صادر می شود.

خط تولید پولو ایکس چنج مخصوص مدل های مقرون به صرفه و اقتصادی است که به طبع کیفیت پایین تری نسبت به دو خط تولید قبلی دارد.

ساعت مچی مردانه سرجیو تاچینی

سرجیو تاچینی از برندهای مطرح کشور ایتالیا است. زمانی که می‌گوییم برند ایتالیایی همه مدهای کلاسیک را به یاد می آورند. ایتالیا همچنین محل تولد بسیاری از برندهای معروف و لوکس جهانی مانند گوچی، کاپا، آرمانی و پرادا نیز بوده است.

تاریخچۀ ساعت مچی مردانه سرجیو تاچینی: سرجیو تاچینی قهرمان سابق تنیس ایتالیا و همچنین از طراحان مطرح این کشور است. سرجیو در ۱۷ سالگی به باشگاه تنیس میلان ایتالیا پیوست. او ۱۳ سال درر رقابت های جهانی حضور داشت. سرجیو توانست در طی این ۱۳ سال عناوین مختلفی را کسب کند. سرجیو تاچینی در سال ۱۹۶۶ برندی برای تولید تخصصی پوشاک ورزشی تاسیس کرد. سپس نام خود را بر روی این برند گذاشت. این برند در حال حاضر آنچنان در میان ورزشکاران و مردم عادی محبوب شده که در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا نمایندگی فعال دارد. سرجیو تاچینی همچنین اسپانسر قهرمانان تنیس بزرگی هچون نواک جوکوویج و راجر فدرر شده است. این برند بعد از موفقیت هرچه بیشتر سرانجام در سال ۱۹۹۸ تصمیم به راه اندازی لاین ساعت مچی گرفت.

به طور کل ساعت های سرجیو تاچینی را می توان در دو دسته قرار داد. دسته ی اول ساعت های کلاسیک و رسمی تر هستند. دسته ی دوم کالکشن هایی مدرن و جوان پسند تر. به نظر می‌رسد سرجیو تاچینی خوب بلد است چگونه همه را راضی نگه دارد. سرجیو تاچینی همیشه به طراحی های کلاسیک خود پایبند بوده است. از جملۀ این طراحی‌ها می‌توان به ساعت‌هایی آنالوگ با موتور کوارتز و صفحه نمایش ساده و کلاسیک اشاره کرد.

در این مقاله تلاش کردیم بهترین برندهای ساعت مچی مردانه را که در داخل ایران هم قابل دسترس است به شما معرفی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *